انتخابات

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بیش از ۲۳ میلیون پرونده سال گذشته وارد دستگاه قضائی شد و ۹۹ درصد از این پرونده‌ها پس از رسیدگی و صدور حکم مختومه شد.

۹۹درصد پرونده های قضائی در سال گذشته مختومه شد

اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز گفت: حقیقت غدیر نشان دهنده پیروی از سنت‌های گرامی رسول مکرم اسلام (ص) است. غدیر نشان دهنده این است که باید ما از سرچشمه‌های زلال معرفت دینی بهره‌مند شویم تا پیوند لازم بین دل‌های مسلمانان برقرار شود و الفت بین جهان اسلام از طریق این پیوند خدایی مجددا برقرار شود. باید فلسفه غدیر به درستی شناخته شود تا چراغ راهی برای آیندگان باشد.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به فرارسیدن در هفته قوه قضاییه گفت: شهید بهشتی تحقق اسلام را در جامعه در گروی تبیین مفاهیم بنیادینی مثل عدالت می‌دانست و بر لزوم استقلال قوه قضائیه در نظام اسلامی تاکید موکد داشت.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه خود را متعهد به انجام وظایف و خطوط ترسیمی رهبر معظم انقلاب می‌داند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: در هفته قوه قضائیه مردم با عملکرد دستگاه قوه قضائیه آشنا می‌شوند و از طرفی از خدمات و مجاهدت‌های خالصانه قضات و کارمندان خدوم این دستگاه به نحو مقتضی تشکر می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: بیش از ۲۳ میلیون پرونده در سال گذشته وارد دستگاه قضائی شد و رسیدگی شد و ۹۹ درصد از این پرونده پس از رسیدگی و صدور حکم مختومه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.